Sunday, February 21, 2010

^ceritera^

weehoooo.it have been so long i didn't write anything.lame jugak la.nothing new or interesting story to tell.just to babbling a little bit on whats had going on ;D ermm,i've changed my layout n added up some new photos.i think my new layout is more COOLER than my previous.he3 :) [aliah,look at the photo(aku ngn ko).see,looks like same tinggi.yeke???]haishh.talking about height,i dont think im short.but i AM not that TALL!he3=___+but some ppl said :aina ni kecik.ni lg lawak,mse g driving class ari tuhh.

cegu: ok,aina.selesakan tmpt ddk.check pape yg patot.
aina: ermm,seat ni x boleh dpn lg ke?
cegu: tu dh habes dpn la.knp?
aina: sy rse ta boleh nk tekan clutch smpi habes.
cegu: ishh,aina bkn nye pendek sgt pon.nk letak bantal ke?
aina: hahahaha(sy gelak).x payah la.ok kot.sy cube.

ngee~~ade ke patot nk letak bantal??wakakaka.i can do it lahhh.rock on,aina.side parking pon da ok.now,im waiting for jpj test.huh.wish me luck.my confident level is still not 100%.hope to pass with flying colours.he3=]owh yeah,im going to taiping diz weekend.so yesterday,went for shopping with mama.bought a new bj for the wedding.mama pilih sume lawa je.klo aku pilih nnt takot ade je yg tak kene kt mate dye.he3 =p then jln2.then at this one shop,she offered me to buy a skirt.at first i refused.x nk la.bkn aku biase pkai pon.agagga =)she said,"klo nk beli shirt or jeans,mama x belanje".huh~~ok la.at last aku amik jugakk.wee*:)bile mau pakai???hahaha ;)nothing much to say.owh yea,to my followers,thnx 4 following me.but ade yg aku x knl la.neva mind la.do read my blog yea.


thats all for NOW.
adios amigos (*_^)




something different

No comments: