Thursday, July 29, 2010

manage your time :)

dear blog :)
hee =.=
okayy,enough about exam.
im really satiesfied with  my arabic marks.
alhamdulillah.(thumbs up).
(",)




salam.hi.hello.
sudah 3 mlm sy ke meeting.meeting ARC,meeting hisbah,etc,etc.
kinda tired with all these thingy~
bila balik ke bilik,biasanya dh penat ohhh.
ting,terus TERtidur =.=
terpaksalah mencari masa2 lain utk menyiapkan segala homework,assignment,project~
okayy.okayy.masih mampu relax.
hee ;)


"mse campus life ni awk kne pndai jage diri.makan,minum,pakaian.study awk.itu semua akn effect pointer awk nnt.klau yg pegang2 jwtn tu,jgn aktif smpi abaikan pelajaran.kena seimbangkan study dgn koko"

*******************

okayy,its sports time.hehe~
enna masok netball.smlm menang.cayalahhh!
melepaskan geram stlh lame x bersukan.
i miss basketball too!
penat gilaaa~



~the team~

well,today we got match again!with the other team.huh'(plizz,jgn buat muke cm2.tau la korg terror.player2 kebangsaan sume).team aina,go go go.ohhyeeahhh.kte boleh tau.menang kalah belakang kira.klo kalah pon bermaruah okayy.yg penting kte ENJOY!!!!sure best je maen nnt~





owh,the past few days,nilai tade air.warrggghhhh!and all my class on that day was cancel.
huhu.ape kaitannye dgn tade air kn???ngee :D
ask the lecturer laa. (=

and and makhluk bernama aina nadiah menjadi seperti org yg berpuasa walaupun pd hakikatnye tidak.OMG~they know why.nk fly balik rmh boleh je tp dah lambat.sy takot utk bertindak sedemikian rupa.hahax~tape la,weekend ni nk balik rumah dh.




hehs,merapu je.back to the main topic,i have to manage my time wisely!if not,belajar ke mane...sume ke mane!lalalalalala T_____Tall the best enna~





XOXO:ANM
enna lahh (",)

Sunday, July 25, 2010

EXAM :(

paper BTQ susah!

.waaaarrggghhhhhhh.


but i'll never give up just yet though.

go,enna~

Saturday, July 24, 2010

random ;)

salam.hye peeps!
sy nak bercerita tentang pelbagai cerita.ahha~

yesterday,my mind was totally messed.dunno why.tade mood.PMS kot!plus,haishh...EXAM =)
i just miss KL,my home,room,mama and ainul.

*********************

owh,i miss her badly.

.she is the most left.

meet : WAN FATIN ATHIRAH

so many memories we've made together.SKSD make it for us.then we make our own way.she successfully entered SMSS and currently in PASUM doing her asasi.well,she is the want who i shared everything.my sadness,happiness.as time goes by,nobody could tear us apart!i love you.i miss the old days wan.rehat sama2 kt sekolah.mkn2 kt kantin.tusyen pon sama.(tinggal kenangan)



meet : NURUL ALIAH

and this girl, i met her in the school like penjara so-called SESERI~housemate for 2 years,dormmate for 1 year +++,bedmate for 2-3 months.hell,miss u.i miss those days when we were high school student.we spent time together,outing.do you remember?we usually spent our money MORE on friday!hehe~cool ouh!buying ice-cream,donut,air,merapu di koop.at least beli chokichoki before pegi prep.hailahh,rindunyerrr.the one i'll find to borrow MP3.haha.lepaking at your dorm.asked you to solve my addmath problem.(*_^)she's pro u know!if i want to list all,it will be toooooo long.
DOCTOR-TO-BE,i'll pray for you.God bless you, al~


sy rindu mereka juga.
=.=
Friendship is the hardest thing in the world to explain.It's not something yu learn in school.But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything.








***********************

okayy.okayy.and this is my new life.
UIA,Nilai Campus~



i found happiness also here!im so glad that i have them.luvluvluv.i got mira and nadia.frenz who really care and they would make joke whenever i sad or down until i can smile as usual.i got meny,my musyrifah,merangkap ustazah.hee:)i got farah,izzati,anis,azue,sarah,ayuni,madihah who are really kind-hearted to me.i got shrek who will amuse  me with music and sometimes she sang loudly!haha ;D i got dija who never fails to ajak me to usrah or halaqah.thnx a lot dear.i got khai and shiqin, who are just same like me.geng kaki balik.ngee:)kami budak KL.i got alia fuad,my former deskie.nevrfails to tegur and keep in touch eventhough we are not in da same course.and i got sofia,my best buddy since standard one.ngee :)





******************


my wishlist:

1.kasut
kasut ni nk yg bole bwk g claz since my kasut yg color hitam tu da buruk.when lahh nk g beli yg baru??

2.jubah hitam :)
nk yg plain punye walopon dh ade 1.mama xmau yg ade belah2.huhu.

3.baju labuh
since g klaz bole pkai baju dgn seluar,nk jugak.kkdg x mau pkai bj kurung,bole la pkai bj + seluar.hehe +___+



currently,ni je kot.lebih2,raye nnt la shopping.


Friday, July 16, 2010

OMG!

hello people.im still here!hectic.tired.thats all.
alhamdulillah,i score highest marks for my first quiz.good!^_^
exam is juz around da corner!next week beb!
so ppl,wish me luck!pray for me.i'll do the same.

oh,oh.i juz dont understand with some ppl.hey,why do you think juz u are right???
(kau betul sgt ke?)(aku malas nk lwn ko balik)nk kwn baik2 lahh.
i know what i do.plizz,give me time to change and improve myself.
im not that bad.im not break the rules or didn't perform obligation.
okayy.enough.enough.


p/s: i think he is 'hotstuff'.hee:)

Sunday, July 11, 2010

karnival seseri ;p

okayy.10072010.setelah berjanji dgn bbrape batchmate utk ke sekolahku terchenta,hari ini aku menjejakkan kaki semula ke sekolah ini.sekolah yg menyimpan seribu kenangan,pengalaman,suka mahupun duka bersama teman2.as well as mereka2 yg pernah bergelar pelajar SM SAINS SERI PUTERI. SESERI for short!


~SAGACIOUS~
~VIVACIOUS~
~ORION~
~CALYX~
~ZENITH~
~VALIANT~
~BELLATRIX~




masihkah kau ingat???

*ADIODA*BAKERARA*CATTLEYA*DORISIA*ELIARA*FIALAARA*GASTISIA*HELPILIA*
^DENDROBIUM^EPIDENDRIUM^BRASSIDIUM^ONCIDIUM^

(tergeliat kot lidah nk sebut.korg boleh??? pheww~)


cool.cool.*wipe tears*=.=


aku berjalan kaki bersama nawal dr the mall ke seseri.
"nawal,dh lame kn x maen jln nihh"
"haha,dlu smpi naek jemu."


setibanya di pintu gerbang sekolah tertera dgn sebesar-besarnya:

:SELAMAT DATANG:


eh,dh habes sekolah buat ape dtg???
seserian,korg msty tau kn sape yg ckp ni.kt pagar!

sekilas pandang.aku sgt teramat rindu BLOK C.dendro korg pon msty rindu jugakk kn.masuk2 je nmpk bilik tv.dendro 1, dendro 2, where i used to stay.no longer.sob2 :(



firstly,jmp MR WONG.valiant,korg ingat x?
"and now we are fall in love with physics and addmath.A1"~hee ;p malu.malu.tp bkn stranger pon!ramai lg cikgu2 laen yg aku jmp.miss aida.yg mne aku akan ckp seorang cikgu yg sgt dedicated.jmp pn. saadah.x pernah berubah.ngee ;) boleh dikatakan sume cikgu la aku jmp.not to forget, MISS VAS.hehe.fav teacher aku nihh.ok jepp.i remember:
"soon,u come again,u  must be a successful person.at least,first-class degree or second upper!"
we just smiled to her.(insya'allah)

(=

memang x dinafikan karnival seseri kali ni mmg best.terbaekk lahh.mcm2 ada.kalau dlu,setakat jual2 mknn + rmh hantu,thn ni ade byk pembaharuan.ade ape?nk tau.hee:) paintball,horse riding,even all the selendang n whateva tdg zaman skrg pon ade jual.love it.love it.so, aku pon x melepaskan peluang menghabiskan duet di sana.wakakaka +____+ mmg cikgu2 suruh melabur pon.ok x kesah,support sekolah.
keseronokan berganda bile bertemu kembali dgn rakan2 yg lain.
+qatam.nanu.karam.ruby.nawal.milah.qila.una.isfa.mia.ayu.fhad+
soory klo ade yg tertinggal.maka,kini bertebaranlah kami di merata-rata tmpt.mtrx,uia,um,uitm.etc.etc.
miss you so much guys!
walaupon x ramai yg jmp.yg laen2 tu,aku rindu korg.
muahhh T__________T


******************************


and gelang ni aina buat kt seseri td.its worth.drpd buat kt girls or kt luar.
ngee ;)
like ;p  thumbs up =.=


and finally before i go back,i met this girl.

^IZDYHAR^

and this girl,she was my primary schoolmate.hooyahh.SKSD~kami borak2.bercerita perihal masing2.iz,i wanna share a lot wif u act.u know many things.dont let him know.haha.[sshhhhh]hangout jom!







:the end:
L.O.V.E
enna~

Saturday, July 10, 2010

hey guys.its 1.07 am.im still awake.ngee:)




JUM..JUM...
(: