Wednesday, April 28, 2010

Jemputan...

EVENT: Kenduri @ Majlis Makan-Makan
VENUE: Kediaman saya
GUESTS: SEMUA rakan2
DATE : 1 MAY 2010




buat sahabat2 yg di kasihi dan disayangi...

majlis ini sebenarnya mempunyai tujuan dan matlamatnya.sudah tentulah ia dikelolakan dan ditaja oleh En. Mashor dan Pn.Maznah.tetapi saya juga diberi peluang utk menjemput sesiapa shj.Jadi sukacitanya,saya ingin menjemput kalian ; rakan2 seperjuangan zaman persekolahan dan rakan2 lain ke majlis makan2 @ kenduri di rumah saya pd 1 mei ini.saya amat berbesar hati jika kalian dpt menghadirkan diri.mungkin ada di antara kita yg lebih 6 thn tidak bertemu.mungkin banyak dari kalangan kalian telah saya jemput melalui fb.utk sebarang pertanyaan,sila bertanya saya lahh ye.

sila sahkan kehadiran anda sebelum 1 Mei....
kehadiran anda amatlah di alu-alukan.


<3<3<3<3

No comments: