Tuesday, December 1, 2015

Hari Jubah


Assalamualaikum. 01122015 :) Happy December, marvelous people.

Ini sekadar coretan dan sedikit gambar2 semasa hari konvokesyen yang lalu. Gembira? sangat! Penat lelah yang terbalas. Perjuangan sampai ke akhirnya. Ijazah dalam genggaman. Bangga dengan diri sendiri. Ibu bapa terssenyum :) Alhamdulillah. 

The day I see everyone with a bright smile. Wearing that jubah walking proudly on the stage at the CAC Main Hall. Okay lah, for those who have graduated, you will know the scene and everything. Enjoy the photos :D




Mufidah & Adilah
Kami memang rapat. Selalu berkongsi cerita dan masalah-masalah negara >.<


Alifah Zainuddin
Orang kuat dalam society BENL :) Tengah sambung master di UM sekarang.


Alsyazwani Azmi.
Roomate saya suatu ketika dulu. First year kot. Teman saya berbual itu dan ini. Rajin layan tengok movie :D


Kak Ara :) Antara kakak yang saya baik dalam Sendi Club. May Allah bless and ease your way akak.


Terima kasih daun keladi.


Shrek & Azue & Nadia
Terharu sangat ada kawan macam hampa semua. Ni geng dari Nilai yang dok layan aku tak kira bila. Kita macam jauh tapi sebenarnya di hati kita dekat :D


Ni macam extra lah. Jumpa Anis Izzaty. Antara yang saya rapat juga sebab dia roomate Mufidah. Lagi pun rumah kami dekat. 

 =.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=



Langkah ini masih jauh. Berliku. 
Doakan saya :)
Moga Allah kurniakan kehidapan yang sejahtera buat kita semua.



No comments: