Saturday, September 26, 2009

gath!!!

me on that day

salam.hati aku dh tenang.so,boleh la aku cite mnde2 best yg berlaku kt kg ari tuhh.thn ni yg paling best FAMILY GATHERING.family belah mama je.buat kt chalet.dkt ngn kwsn jeram kot.huh,seluruh kaum kerabat tok limah dan tok mad dtg.walopon ade segelintir yg x dpt hadir.hey,rugila mereka2 yg x dtg.he3.mmg ramai tp aku x kire aku nk sebut gk sume yg ade ari tuhh.a big round of applause to abg juan as a pengarah program kali nie.bravo!

[wa'e][wa behah][abg nani][kak ina][maman][mamin][kak da][abg zahari][aliah] [ayuni][adam][abg imran][kak cik ratna][aniq][ammir][budi][e'ein][lang nab][pak lang][kak yang][amar][amirah][apit][azri][mak njang][kak cik liyana][abg chik][kak wan][kak la][kak won][tirah][mak ndak][pak ndak][izaat][pait][juan][kak aida][zara] [mama][abah][along][angah][alang][aku][firdaus][mak tam][pak tam][along yas] [wan nordin][syazli][ecah][syafi][kak lang][pak cik][mak cik][wawan][adeeb][aiman][chu ton][chu non][dudie][dinie][mimie][nabil][nurin]

kegirangan ameer

.mndi sesi ptg.


aku rse aku tak tertinggal sape2 pon.he3.hebat x?ermm,ptg tuhh smpi2 sume terjun kolam,mndi2.ade yg mndi kt sungai gk.acare mlm tuhh,kitorg ade solat jemaah,tahlil,bce yaasin,ucapan drpd setiap keluarga.kak da was the emcee that nite.moment ni mmg best.sume sejarah,kisah silam keluarga terungkai.byk mnde yg aku tau.ade yg mama x penah cite pon.then ade penyampaian hadiah.ps2 dinner time.best sgt.yg x bley bla nye mlm tu ade lg yg terjum swimming pool.hahaha.lawak betol.



.tahlil tyme.
.mkn2.





mndi tyme mlm...tade keje btol.

dh tgh mlm sket pulak,karaoke night.huh,sume cousin2 aku yg laki tuhh tunjuk bakat2 terpendam.naseb baek suare sume sedap.kui3.but aku perhatikan lagu2 dorg nyanyi tuhh sume jiwang.tp mmg sesuai utk karaoke pon.lagu pe yeh???akulah kekasihmu,cinta pantai merdeka,seiring sejalan,tidurlah permaisuriku....mcm2 lg laa.yg penting sume enjoy.aku nk cmni lg.lps breakfast esoknye,sume org gath kt padang.kitorg amik gmba ramai2.huh,nk susun pon huru-hara.bdk2 la plg bercelaru skali.ade yg nk terjun kolam laaa.hahaha.then aku truz blk kl...

aku ngn e'ein.mmg kontrovesi arr hari tue


jason mraz versi melayu

No comments: