Monday, August 31, 2009

seseri oh seseri

lagi beberape jam saje lg aku akan tinggalkn rumah ini.my home sweet home.guess what???aku rindu seseri.he3.aku rindu korg VALIANT.hanya yang terhebat!so long,farewell.its da tyme to say good bye to home,laptop n internet.we dont have much tyme to chatting internetting or blogging at school.during this 10 days holz,byk mnde dh aku buat.yg berfaedah yg merapu sumenye ade la.study?alhamdulillah.boleh la walaupon x konsisten sgt.ye la,byk dugaan kt rumah nihhh.shopping.yes,having great tyme with ainul n aniss.making new friends.to syahin,nice knowing u.thnx membuatkn cuti aku x bosan.n other frenz too.membuatkn cuti aku lebih bermakne.n to all spm candidates(aku pon la) yg akan amik trial kl nihh.gudluck.hey,wish me too.doakn aku.huh,blk skola ni dpt result sbp ari tuhh.seram seyhh.damn takot nk trial lg.huhuhu.valiant,kte boleh kn???haiya,of course we can do it!jmp korg kt skola nnt.jmp blk raye nnt.daaaaaaaa.

No comments: