Friday, May 21, 2010

hello guys(^_~)maybe this is my last post before berangkat esok!hehe:)so today,i went to KL again to buy some things.=,=x habis2.ntah ke esok pon mse on the way ade lg brg nk beli.haha.but its worth!finally jmp pon brg yg dicari tuhh!

so after that i went to putrajaya as my mom ask me to do so.i perform my asar prayer at putrajaya mosque.the minute i entered the main enterance,the worker asked me to wear jubah.lalalalalala~bcoz she said mcm x sesuai la pkai seluar n long sleeve shirt aje.okayy!ala2,tourist saya td.hoho:) agak lame jgk x jejak kaki kt masjid tuhh rse mcm sesat pulak.org pandang2 lg.huhu~

itu sahaja la,tamo merapu2 sgt.ALIAH ASARANI,congratz dpt MARA.gumbiraa,utk anda!nnt sakit,enna g jmp~haha ;P ZHARIF,tahniah jugakk dpt MARA~kn dh smpi pening2.buat keutusan yg terbaek okayy.sy sokong 100%.lalalala +____+tahniah jugakk kepada rakan2 lain yg dpt JPA or MARA~

all the best yaww :)
UIA,here i come~

1 comment:

Aliah Asarani said...

enna. T_____________T
i'll be missing you, big time.

don't forget me or i'll kill myself.