Friday, September 3, 2010

sumpah rindu dia

meet : NUR AMIRA ZAINUDIN

sumpah rindu gilerr weyhhh!dye baru balik smlm.sbb idea aku jugak.padan muka kau aina.baru nk rindu2.bile dkt2 asyik bertelagah aje~x penah nk ngaku.kn miraaa???but i know,
U LOVE ME ♥♥♥


dia la kawan yg rapat ngn aku kt sini.
dia la suka sakat2 aku ngn tut..tut...
dia la yg duduk sebelah aku dlm kelas.
dia la yg usik2 aku bila masa sama2 mengantuk.
dia la yg buat aku happy balik bila aku sedih.
dia la yg selalu belanje gula2 20 sen kt kiosk.
dia la yg top up duit aku bila masa aku sesak.
dia la banker aku bila mse aku x bwk purse g mne2.
dia la yg teman aku g mesin atm.
dia la yg bwk g giant,seremban,menghabiskan duit aku.
dia la yg gelakkan aku bila mse aku nanges sebab bnda yg remeh temeh.
dia la yg dga segala bebelan n umpatan aku kt org yg aku benci.
dia la yg teman aku g bazaar tiap2 hari.
dia la yg teman aku dinner kt kedai pacik.
dia la teman aku mkn maggi.
dia la teman aku bercerita.
dia la yg pimpin tgn aku mse nk lintas jalan kt nilai ni.
dia la yg selamatkan aku bila mse nk kene langgar dgn kereta hari tu.


she is my SAVIOUR :)


and she is eyaa!my roomate.dormmate.coursemate.classmate.deskmate as well.

in the middle

.left.


eyaa pemalu.blueekkk.






the most right.



lastly,
she is
muhammad haikal girlfriend♥♥♥
a.k.a
gemok.
take good care or her yea :)
if u messed her life,
just wait n see.
you're dead man!
haha~


IMYSM,MIRAA♥♥♥

off to class.


XOXO: ENNA

No comments: