Tuesday, August 2, 2016

Selamat Hari Raya

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN :)


Syawal is coming to really an end. Tomorrow is the last day :') Nothing much about my raya. I celebrated in Kuala Lumpur. Met families and friends, bersalaman, berziarah, makan-makan and etc etc. I still received duit raya which makes me happy. Syawal to me hari kemenangan. Gotta celebrate. Dalam masa yang sama kena sentiasa bersyukur. As time passed by, I love where Raya will be the time kita celebrate, berziarah, bermaaf-maafan, kenal each other, eratkan silaturrahim. Kalau boleh mmg nak jumpa semua kawan-kawan, but it is impossible la kan. *Nanti kawen I jemput* hihihihi. Thank you to those yang datang rumah aina, yang mana kita sempat berjumpa, yang tak sempat, insha allah there will always be next time :') Moga ada rezeki kita nanti. And at the age of 24, but you are still not working, people will go, buat apa sekarang? And because you are small in size, fewe makciks will go, Form berapa sekarang? *Ehhh, I look that young ke?* muahahaha.


As cliche as it might be, and you don't even know the answer,

BILA NAK KAHWIN NI ????


Apa makna Syawal pada anda?.

No comments: