Saturday, October 23, 2010

pantasnya masa berlalu...

salam.wehooo,yeaaa nk balik campus sudaa.best2~bg saya cukup la cuti yg hampir sebulan ini utk melakukan segala-galanya.x hilangkn stress,rindu rumah,and whatsoever lahh!sgt cukup.enuff.sy dh rindu kwn2,nilai and nk study!wink3^_^semangat2 nk start sem baru~whoot whoot :P


pictures that can tell everything.



i miss calyx team :P


classmate at expressive corner

sherry

BENSOC meeting


dear frens

buat assignment pg2 buta


kawan yg sentiasa di hati

group fardhu ain


awesome classmates

ain yg cun

saat di ice room

mereka

balik ke cfs malam2

seremban

homework arab.

*************************


saya rindu saat2 meredah hujan dan panas bersama kawan2 utk ke kelas.
saya rindu saat2 kne marah dgn lecturer sbb x phm arahan.
saya rindu saat2 dibebani dgn assignments
saya rindu saat2 tak tidur gara2 nk siapkn magazine :(
saya rindu saat2 bergelak tawa bersama kawan2 mcm x ingat dunia.
saya rindu saat2 mengalirkn air mata sbb homework yg x siap walaupon dh spent mse 2 jam untuk itu
saya rindu saat2 kami ke ice room mahupun Mcd sbb dh bosan makanan di kafe
saya rindu saat2 menghabiskn duit di giant walaupon dh bosan
saya rindu saat2 ke seremban bersama teman2 kerana nilai tak ada ape2.


SEGALA-GALANYA,
saya RINDU!!!



beberapa jam shj lg sy akan meninggalkan rumah.
bye.
brg pon 90% pack~






welcome to 2nd semester!





love by many,hate by plenty
ENNA :)

No comments: