Friday, October 28, 2016

Aku kini bebas

Sebenarnya nothing. But I think this particular thing deserves a post. Bila mana saya kenang kembali peristiwa ini suatu masa nanti, saya akan sentiasa ingat yang saya pernah mengalami episod duka dalam hidup ini pada usia 23 tahun. Cuma ingin mengucap syukur kepada Allah yang Maha Kuasa, masih memberi peluang untuk saya kembali sihat dan pulih seperti biasa. ALHAMDULILLAH. Hospital, clinic, have become my third or forth home for this one year. Medicine, wajib ambil tanpa boleh tinggal walau sehari pun. Doctors and me too probably are bestfriend I would say. HAHA. This is among the reasons why I have to be back and forth Penang-KL about a year since I commenced at USM. Segalanya telah berakhir semalam apabila saya berjumpa doktor untuk check up dan appointment. Sujud syukur. No more treatment, medication etc etc. Saya harap saya betul-betul stabil sekarang. Cuma kena sentiasa berhati-hati dan amalkan gaya hidup sihat. Thank you to Mama and Abah and families yang selalu bagi semangat. Mama lah terutamanya yang selalu nasihat with her comforting words. So, I am ready and fit enough for the next adventure :D Wuhoooo. Friends, either you know or not, thanks as well. Kamu semua memang baik. Tak pernah tinggal biar Aina terkapai-kapai mahupun tenggelam di lautan. Semoga Allah membalas segala kebaikan kalian. Saya hanya mampu doakan yang terbaik :D


p/s: Misi turunkan dua tiga kilo berat badan. HEHE
p/s/s: Misi rawatan wajah. HOHO

No comments: