Friday, April 22, 2011

Bus Mini =.=



hello.salam ceria! :))
im home :) yeay (^0^)


okay.saya pendekkan cerita.utk pulang ke rumah dari CFS, saya perlu meniki beberapa kenderaan(mcm hiperbola je.taklah byk pon).erm,biasanya telefon je pacik2 teksi tu.dia dtg terus la hantar ke KTM!tetapi hari ini,saya experience naik bas mini. >.< can u imagine? ada lagi tau! hee :) saya pulang bersama rakan sekelas.ahha, DINI~


pada mulanya kami menanti kehadiran bas mini itu di bawah satu pohon yg rendang sambil menghirup udara yg agak segar.(tepi jalan.taklah sgt kn).menikmati angin sepoi2 bahasa. "aina tau x,bas baru je lepas.aina la ni lambat"."ouh yeke?sorry la -.- tapi x lama kn dy nk dtg balik:. "lambat la jugak sbb ada satu je". huh! kami terus menunggu dgn penuh kesabaran~


dan bas pun sampai.setelah sekian lama tak naik bas awam, saya agak excited.hurmm, akhirnya sampai la jugakk walaupun lambat. mengapa? bas itu slow =.= kesimpulannya, bas buruk! tapi murah! selamat jugak sampai ke destinasi.

ni masa dalam bas mini tuhh!
its blue in colour~

and after that i board KTM! and yg lecehnya,kne tukar pulak nk pegi sentul.since saya kesian nk suruh abah amik dekat KL Sentral. its 530 pm at that time~ mesti jalan jem punya. hee :) and tidak seperti biasa,saya turun di stesen Kuala Lumpur^_^ not bad -.- 




saya memerhatikan pelbagai gelagat manusia :P


thats all~
have a nice day :D


xoxo : LadyLurve~


No comments: