Sunday, April 24, 2011

Kosong Jiwa Ini Tanpa Mereka




ini kisah saya pada Jumaat lalu. okay,asasi dah habis.budak2 matrix pun dah balikkan.jadi kawan2 pun ada.siapa je kwn2 saya dkt sini?mereka lahh~ jadi mana mungkin kepulangan aina nadiah ke Kuala Lumpur jika tidak bertemu dengan Eein.tidak sempurna rasanya. kerana saya terlalu nak makan pizza sejak 2 minggu lalu, saya ajak eein utk lunch bersama :) and Aisyah pun join kami . hee :PP

ni la budak yang craving for pizza sgt2 tu >.<
island supreme with cheesy lava was super delicious~

im closed to asya first rather than eein.

my superman :)


and masih ada masa.(mama just ckp balik sebelum pukul 5).
jadi kami decide utk karaoke atau bowling :) and we chose bowling!
 bila dh start main, kami deal ; siapa kalah belanja ice cream>.< hehehe~



muka ketakutan.memikirkan mungkin dia yang akan mengalami kekalahan.

she was leading us after asya:P




see,see. dia semakin bersemangat.setelah 2 ke 3 kali spare.
.haaaa,tidak lagi di bawah skali scorenya!
dia semakin yakin.dan akhirnya, kekalahan bukan miliknya!
 malah....menang!!!!!!!!
yes.huhuhuhuhu.eein belanja ice cream.
lastly,i sent them back! bye -.-
so until we meet again~


sbg konklusi kepada kepulangan saya kali ini,saya gembira. :DD
tidak mungkin saya akan meninggalkan kuala lumpur tanpa berjumpa dgn rakan2 tercinta :)
yes, at least my eein!


AU REVOIR


HELLO NILAI -.-


xoxo : LadyLurve~

No comments: