Tuesday, April 5, 2011

kisah muet semalam =.=

okay.mari saya nak cerita.tak mau baca,sila klik X pada bahagian atas kanan! terima kasih. sila datang lagi.

Dengan penuh semangat saya bangun awal. hujan turun mencurah-curah.kilat dan petir dan guruh sabung -menyabung. sumpah takut.huhu. okay,selepas bersiap 7.15 pagi saya dan hafizah menuju ke tempat MUET! wink3~ saya ditempatkan dalam bilik 1. maka kami diarahkan masuk ke dalam kumpulan mengikut no. index masing-masing.


Ketakutan bertambah ke satu peringkat lagi. haiiyyyaaa! apa nak buat ni? saya melihat semua gelagat calon-calon.kelihatannya agak tenang. saya bermonolog "relax aina.boleh punya.just speak out whatever cross your mind". ceeewwwaaaahhhhh! pheeww~ okay,saya kumpulan ketiga.


dalam pukul 930,kami dipanggil masuk ke bilik itu.hihi.dupdapdupdap.ermm,tajuk: Malaysia needs world-class sportsmen and sportwomen.who can contribute. -parents-school-public-ministry. oleh kerana saya candidate B,point saya adalah school! saya mempersiapkan point selama 2 minit itu. disusun agar mudah dan teratur. tiba giliran saya, saya mampu bercakap. hehe :)) agak puas hati. namun, hanyalah perkataan biasa, tiada yang bombastic pon :(( selama ini pon kan saya bertutur dengan broken english shj. hurmmm>.< semasa group presentation, lidah ini agak kelu untuk berkata-kata. kesimpulannya, saya tidak berpuas hati. kumpulan kami menamatkan perbincangan kurang dari masa sepatutnya iaitu 10 minit! .___.


kepada calon yang bakal menduduki muet, goodluck! saya akan cuba buat sebaik mungkin utk 3 task yang akan datang. :))


p/s : kerja saya semakin banyak dan mula menimbun-nimbun.literature review yang memeningkan kepala =.= tettt.tolongggggggg!!!!!owh yea, lecturer critical thinking saya mcm Dato' Rahim Razali tau :) sebijik! hee :PP



xoxo : LadyLurve~


5 comments:

Anonymous said...

enna im back in blogging world! :D

symimishkri said...

okay la tu aina,mimi yang gagap pon alhamdulillah markah ok,aina bole punye la,good luck in other 3 tests :)

Ummu Qois said...

WISH YOU THE BEST AINA~

Aina Nadiah said...

myra : heyya,been missing you :)

mimi: ye ke mimi? risau lahh!

syamilah : thnx a lot~

mufid said...

acecece,,3 ari lpas tu aq pnya test!!we can do it babe,,LR tu dah beres pom,,ko brkampung kat blik aq tu,,,