Thursday, March 25, 2010

hanya luahan =.=

hey peeps.
aku nk berkata sesuka hati aku shj pd entri kali ini.klo korg mls nk bc,tak payah ok.
mgkn bahasa aku pon aku x jaga kali ni.sorry!

pertama sekali,buat sahabat lama:

AZIERA ASHIQIN.
selamat hari jadi.
eventhough dh 6 thn x jmp kita still keep in touch kn...
ily sayang!
semoga kau berjaya dlm hidop kau.
aku sentiase doakn kau.
aku akan bangkit.aku ingat ayat ko smpi mati la beb!



hey, kpd ******,tolong lahh.ko dtg dlm hidop aku cm bagos sgt!mne janji2 kau???ade kau kesah skrg...kau mmg dh berubah.aku tetap aku yg dlu.aku kasi msg,ade ko reply???back off la weyhh!bajet.kira baek aku masih blom membenci kau.please laa.aku dh penat.x larat tau x.klo ko nk buang aku pon,buang je lahh.aku pon boleh laaaaaa.org mcm kau berlambak la aku bley jmp.ko x fikir ke ko buat mcm ni aku terase.aku rse cm org bodoh.tp x pe aku still boleh thn.x pe.x pe.aku mmg tggu masa yg sesuai nk ckp semua bnde kt ko!ko perlu dengar je...dan mase tu ko nk ckp pape pon..lantak lahh!aku x kesah.aku x nk tulis lebih pnjg.tp hingga saat ini,aku hanya nmpk kesahalan di pihak kau.aku x salah.itu aku pasti.ko boleh balas masa aku ckp perihal ko nnt!aku teringin nk dengar.mgkn ko pon ade alasan tersendiri kn.fine!okok,aku nk stop.makin byk melalut pulak nnt.ok,stop it.makin tambah dosa kang.

7 comments:

aƒiƒ said...

fuhh. respek.

*tepuk tgn*

seSey said...

aina!!!
syabas!
xpena tgk awk gini..
akhirnyer,,pandai juge mengekspresikan perasaan...biarkan org tuh..[wlupon kte xknl org tuh] wat penat je pk psl dye...
thumbs up 4 u la dear!

ENNA said...

lolo: ape yg ko respek kn???
tape lahh.aku pon nk.*clap*

seha: kemarahan memuncak rse nye.
mmg tamo pk dh.mampos lahh.akan berterus terang sedikit mse shj lagi!

amfarz said...

alololo;enna syg;nape nih;
huhu; sbr yer syg;
erm;moga2 sume probs settle ngan care baek ye syg;
ily':)

Dhiyauddin Solihin said...

sabar byk2 enna.
luahan tu bgs tp jgn keterlaluan.

ENNA said...

amfarz: ade probs sket la syg!
mmg dh lame enna sabar...
oke2.thnx.i'll try to settle elok2...tq*


dhiyauddin: ko rse aku keterlaluan kerr???nseb aku x mencarut!huh!

Dhiyauddin Solihin said...

ko x keterlaluan.
ok lah tu luahan perasaan ko tu.
Sekurang2nye,ko express kn perasaan ko kat tempat yg btol.
Kat blog ko.
Bukan gado2.