Monday, March 15, 2010

them=)

hari ini aku rse bahagia.happy.:D ngee=)ade teman2 yg sering menghiburkan.they are truly frenz.ily.they bring joy and happiness in my life.mahier,sory.ko slalu ta dpt dtg mse kitorg melepak lepak.sya,ko tggl jauh.aku doakn semoga ko dok kl blk nnt.syamil n azreen korg slalu happy kn aku.hari ini kami dh bergelak ketawa.mcm nk pecah perut.hi3=]dari pg smpi la petang,kita lepak sama2 aku mmg x bosan ahhh.thnx guys.



syamil


azreen


azreen,mmg aku tabik spring la sama kamoo.hu3=]rock n roll.yeah,great tukang masak for today.
menu: murtabak maggi.it was great!



jgn pandang pd rupa
rsenye sgt sedap.+___+




sofia,ko x tunjuk bakat pon hari ini.tape.maybe next tyme.ahaha.syamil,mgkn ade hikmah di sebalik kejadian.hu3=]tamo sedeyh2 k...


lalalala =)


p/s: i think its true what azreen said.haishh,x payah la ade relationship zaman2 skrg nihh.haha.bosan lahh.kene jage hati dan perasaan.
wassalam.

No comments: