Tuesday, March 16, 2010

kenduri=]

Date: 13032010
Event: Abg Ngah Syazli Wedding
Married to Kak Suzi
Location: Sg. Petani..Kedah



haha.thats why aku balik kg.lps result pulak tuhh.naseb baek ok di sana.emosi aku x terganggu.naseb baek jugak sbb ke"gila"an aku x dtg mse tuhh.maybe happy sgt kot.jmp dinie plg best kali ini.wee(*_^)wedding ini ckp best memandangkn adik beradik pon x de yg kawen lg,so x penah merase kenduri kawen lg family seniri.huhu=]



hoho.pelbagai tugas yg telah diamanahkn kepada anak2 dara.wah,dh besa sumanya."jgn nk gatai2 je".haha.klo dh berjmp,kami mmg begitu.x boleh disangkal.nmpk tuhh,aku sebok di meja mkn pengantin.ngee:)



and we are choosen as the bunga manggar n bunga telur girls.enna.ainul.mimi.dini.


selepas berarak(ye ke???) lebih kurg 500 meter, haha=].lihat.ade persembahan silat.haishh,kagum betul aku tgk dorg nihh.dh la x pkai kasut.panas tau x??dh biase kot.maybe.=]



mcm biase lahh,klo dh kenduri tuhh suma family n relative dtg kn.ni laa sebahagian kecil drpd sepupu sepapat aku.he3=]. sgt seronok dpt jmp.



.HER.
last post
ngee:)




i'll never forget the day.
dinie had done something for me.
13032010
dinie,ily!

No comments: