Monday, March 15, 2010

kesedihan(*_^)

STOP CRYING!


aku redha dgn ape yg berlaku.(aku rse sume org pon tau).tp sesekali bile "gile" itu dtg...aku terlalu memikirkannya.STOP IT,AINA!mgkn sblm ni aku x penah rse saat kejatuhan seteruk ini.betul2 mencabar diri aku.mgkn ini ujian.

im really sad.=(
tgk org sekeliling aku yg berjaya dgn jayanya,aku mnjd sedikit ralat.(ko x bersyukur ke aina?)
thnx ppl yg slalu kasi moral support kt aku.

betul kate along,
kita x slalunya di atas.mgkn ade hikmah di sebalik ape yg berlaku.cube terima dgn hati yg terbuka.muhasabah diri!
kata syamil,
hidup ni kn ibarat roda.mgkn saat ini roda itu telah berputar dan kita perlu menerima kenyataan bahawa kita sdg berada di bawah.syamil,ko mgkn paham aku.aku pon paham ko.mgkn kite lebih kurg same.true is it???
mcm2 lg mereka kata.
my cuzen,DINIE NUR ZAYANI,aku syg ko.thnx sbb doakn aku.aku pon harap ko dpt ape yg ko nk.ko slalu bg semangat kt aku.thnx!


sorry to mama and abah!
aku x rse dorg happy!tp sbb aku anak dorg kot.dorg cube comfort kn aku.dorg sgt2 faham aku.
you are the best!
mgkn aku x rse kepayahan yg max. walopon aku tggl kt asrama.
huh,teringat kt aliah.mcm2 yg ko dh lalui.
but its worth!u deserved to get it.
aku faham perasaan ko.tp aku tau ko gagah.sbb tu ALLAH uji ko.
klo aku jd mcm ko ntah la...
mgkn aku x sekuat ko!

aina,bersyukur ye...redha2...
ko masih ade org yg sentiasa di samping ko.
alhamdulillah.


.THE END.

No comments: