Friday, March 12, 2010

yesterday...

aha,ape yg berlaku yeaa???aku yakin sume org pon tau.he3=].

KEPUTUSAN SPM DIUMUMKAN

tahniah valiant.[hanya yang hebat].

kepada mereka (zharif,pait,along,alang,syahin,syamil,tni,auntie,n the last person is mama) yg wish sy goodluck before amik result hari tuhh,terima kasih byk2.

alhamdulillah,walaupon sy x dpt straight A =( sy redha.mgkn ade hikmah di sebalik kejadian.God had planned everything,rite!buat rakan2 valiant yg berjaya....CONGRATZ!!!!!!!


.mereka.



so,whats the next???of course la x truz balik.kui3...aku n kawan2 berjalan jalan di tmpt biase.seserian,kt mane???mne lg,the mall sudeyhhh.wakakaka.tmpt fav =(....after makan,aku nawal ruby merambu ke arah wangsa maju pulak.ni sume idea nawal.haishhh.haru biru jugak.tp tape.ikot jeww.buat pertama kalinya,aina nadiah menjejakkan kaki ke wangsa walk mall.haha=]mmg mall br pon.ekekeke.not bad.best2.






(^_*)nawal,thnx 4 everything.walopon skjp je dpt kuwa sesame kn.congratulations!aku bangge ngn ko...
(*_^)aliah,congratz.x jmp ko pon smlm.
(*_^)ruby,thnx 4 everything jugak,best2...congratz.
(^_*)izan idayu,aku rindu kt ko.naseb baek dpt jmp.tahniah!
(^_*)to all SPM candidates 2009 yg berjaya,tahniah.
(*_^)buat yg kurg berjaya,jgn berputus asa.

IT IS NOT THE END OF THE WORLD

No comments: