Thursday, March 17, 2011

Thank You, Allah =)




Over The Moon.
Alhamdulillah.







insan bernama Aina Nadiah ini bukanlah mahu belagak mahupun menunjuk-nunjuk, sekadar ingin menyatakan rasa syukur yang teramat-amat.rasa bahagia apabila senyuman,keceriaan terpancar pada wajah mama dan abah bila dapat menggembirakan mereka. ya,saya tahu.keputusan saya bukanlah 4 rata.namun saya tetap bersyukur.ianya setimpal dengan apa yang saya usahakan selama ini. saya ingat seorang sahabat, nuuril amni pernah berkata , Allah tak pandang pointer kita berapa,yang penting usaha! ya,usaha itu penting.insya'allah.


terima kasih kepada lecturers.tanpa anda siapalah saya.rakan-rakan yang menyokong dari belakang.jasamu dikenang.dan keluarga yang menjadi tulang belakang, pembakar semangat saya untuk meneruskan perjuangan di medan ini.perjalanan masih jauh.




xoxo : LadyLurve~