Friday, May 6, 2011

CONTEST FOTO SWEET BERSAMA IBU



Cheers.
hye peeps, jom join contest nihhh.


for more info,
click kt atas tuh :)


introducing to the world~ this is my beloved mum. PUAN MAZNAH AHMAD :) and i am sure semua org akan ada memory bersama ibu masing2. okay since this is contest, mari nk cerita sikit pengalaman. masa darjah 2,aina penah kena kurung dalam bilik air. waktu malam. lampu tak bukak. sedih tau tak. conclusion, jangan degil -.- hehe. ada lagi satu. masa ni darjah 1 >.< one day masa aina baca buku dgn mama ade la word BUSY. tau tak aina pronounce mcm mana. BUSI(sebut dlm bahasa melayu). sila gelak jika perlu -.- mama suruh ulang sampai aina boleh sebut betul2. and it took more than half an hour.lol~ lawak sgt bila ingat balik. huhu. and satu lg aina sgt percaya apa2 yg mama ckp.sbb kebanyakkannya BETUL :P and lots of memory lagi act. dh type panjang berjela-jela pon belum tentu habis kan =.=

Mama, thanks a lot. you give almost everything that i need in my life. and i still need you,forever. thanks for being there through my ups and downs.hold my hands.wipe my tears.hug me tightly. I LOVE YOU MAMA. Happy Mothers' Day.

YOU'RE IRREPLACEABLE


With Love,
Aina Nadiah Mashor

2 comments:

Hakim Zailan said...

first contestant..^^
thanx join,
sweet memory..huhu..:)

Aina Nadiah said...

welcome :P
ahha,tu sume cite lawak..haha