Monday, October 31, 2011

Tagged by Asya :)



I have been tagged by my sugar : ASYA :)) weepoodeedoo.
Check it out :) her blog :D


Firstly, enna nak mintak maaf sebab enna takkan ikut RULES yang sebenarnya :( just answering your question :) and enna tak akan tagged siapa2. -.- lagi pun tak pandai nak buat2 soalan >.< hehe. and my readers mcm tak akan buat je ;p so, forgive me okay. kan enna janji nak belanja teh ais. Happy kan? :)) GOOD GIRL~ clap*clap*


Here is the rules actually :

1) must post this rules*
2) post 11 things about themselve in their post*
3) answer the question that those tagger set for you*
4) have to choose 11 people to tagged them in their post
5) don't forget to go their page and tell them
6) no tag back!
7) no stuff in the tagging section that "YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU
LEGITIMATELY (a.k.a Really trust with all honesty) have tagged 11 people


*the one with * symbol is the only yang enna buat :)



11 facts about me :)



  • I am a girl with awesome features :P so, amaze me. hee~
  • I like my name. Aina Nadiah binti Mashor. it started with an A :)
  • A little bit cerewet >.< trait that I inherited from my mum ;p haha
  • I started to wear hijab when I am 12. (at school only)
  • I love mathematics and English. but right now, I miss to write a Bahasa Malaysia essay panjang2 sampai 6 muka surat.
  • I can be captivated by charm. aww.
  • I hate panadol.
  • Kadang2 saya degil dan keras hati.
  • I am not creative -.- origami and all those thing mmg bukan jiwa aina.
  • Sometimes I love someone that rarely come to my life, but they bring happiness to me.
  • I have a dream to help all those unfortunate kids.

Aisyah :) this will be the answers for your questions :)



  1. Apa perasaan anda bila saya tag anda pada entri ini ?
    Enna happy, at least i did something for you. and kau buat aku lagi rindu kat kau. haiiisssshh

  2. Siapa saya pada anda ?
    Of course my BFF :) kan? angguk cepat! my sugar. kita kenal dari darjah 1 kot :)

  3. Anda suka warna apa dan kenapa ?
    Enna suka purple. sebab cantik dan sesuai for girls and boys. and enna suka warna pastel jugak :D

  4. Ciri2 pasangan idaman ? hahaha :D
    Owh soalan membunuh >.<
    Beriman comes first :P ada ilmu agama, semualah :) educated. and have all the good qualities lah.hey, bocorlah rahsia if enna bg tau semua kat sini :P hehe.

  5. Teringin nak pergi mana dan dengan siapa ?
    Nothing specific. Kawan2 dah rasa. 
    dgn husband mungkin lebih seronok :) hee~

  6. Saya nak sangat sangat ..... (sila sambung & saya refers to anda)
    Saya nak sangat cepat2 sambung belajar :D
    (what i feel right now)

  7. Your first perception/opinion about me ;) TELL ME :)
    A lady yang comel, nampak keras tapi lembut sebenarnya :)

  8. apa yang anda rindu sangat-sangat ?
    My childhood days. and all my awesome friends yang tak lekang dari ingatan.I mean mereka2 ni ada value yg sgt tinggi and ada tempat dlm hati saya :)

  9. Cita-cita ?
    As for now, I am not aiming for any specific job.

  10. What is the meaning of love in your opinion ?
    Love > ofcos asya nak tau towards people punya love kan :P
    Cinta :) for me lah, it started of dengan rasa suka then sayang lalu cinta :)
    penyatuan dua hati yang sanggup mengharungi segalanya bersama-sama.
    Cinta itu subjektif la aisyah :) panjang sgt if nak suruh buat essay pun boleh.
    you can refer to this :)

  11. Did you love me ? ;) HAHAHA
    You dont have to ask me.
    SURE.
    I LOVE YOU. 




    Dearest Aisyah, I AM DONE :) yes, happy.



3 comments:

Aisyah Aziz said...

hehe lots of love from me. **hugs**
thanks dear! :)

Aisyah Aziz said...

hehe lots of love from me. **hugs**
thanks dear! :)

Aina Nadiah said...

hugs and kisses from me to you :)